Skip to content

Moguća pitanja pri kupovini:

POMOĆ PRI KUPOVINI 

  • Kako da obavim kupovinu? Po izboru proizvoda na stranici PRODAVNICA, izaberete boju i veličinu i kliknete na dugme dodaj u korpu. Pojaviće se link sa naslovom Uspešno ste dodali proizvod u korpu, na kom imate pregled izabranog proizvoda.  Daljim klikom na završite porudžbinu odlazite na stranicu  Naručivanje, gde treba da popunite podatke. Na kraju-na dnu stranice klikom na NARUČITE, kupovina  je završena.

    Proizvod ćemo izraditi u roku od tri do pet radnih dana i poslati Vam brzom poštom.

  • Da li mogu poručiti i telefonom? Da, naravno, pozivom na broj 063/ 563-482, radnim danom od  09 do 20 h, subotom  od  09 do 15 h. Pre poziva, saznajte sve o željenom proizvodu (veličina, boja, cena).
  • Kako da znam da će proizvod biti poslat? Uvek potvrđujemo porudžbinu, kontaktirajući Vas.  Šaljemo  potvrdu-predračun  sa detaljima porudžbine-isporuke,  na vašu e-mail adresu, ili SMS-a na vaš broj mob. telefona. Potrebno je da potvrdite-odgovorite na naš upit.
  • Šta ukoliko roba ne stigne u najavljenom roku na adresu ? Kada kurirska služba preuzme paket za Vas, istog dana bićete pismeno obavešteni (putem e-maila, ili SMS-a). Ukoliko paket, posle preuzimanja,  ne stigne u roku od maksimalno 3 radna dana, obavestite nas.

DOSTAVA – PLAĆANJE

Kada KUPITE  (klikom) proizvod, u najkraćem mogućem roku  ( istog dana), dobićete našu potvrdu-predračun sa detaljima Vaše kupovine-porudžbine.  Dostavljamo je putem E-maila, ili SMS-a na Vaš broj mob. telefona.

Za teritoriju Srbije, dostava je  putem kurirske službe. Dostavu proizvoda plaća kupac.

Plaćanje proizvoda je:

  • pouzećem (prilikom preuzimanja)
  • uplatom po predračunu na naš tekući račun (posebno naglasite)

ISPORUKA

Isporuku proizvoda u Srbiji (osim na Kosovu) obavlja kurirska služba, direktno na Vašu kućnu adresu, radnim danima, pre podne do 15 h. Kurir Vam naplaćuje otkupnu vrednost (cena proizvoda), plus troškove dostave (ukoliko nije drugačije dogovoreno). Za pakete do 5 kg dostava je 300 dinara. Svaki kilogram preko te težine je plus 30 dinara. Kada kurirska služba preuzme paket za isporuku, obavestićemo Vas putem SMS-a ili e-maila. Pre uručenja, kurir treba da Vas kontaktira kako bi najavio dolazak. Isporuka se ne obavlja subotom, nedeljom i praznikom.
Napomena:
Važno je da u danu-danima kada očekujete isporuku, budete dostupni za poziv kurira brze pošte.
Nije moguće promeniti adresu isporuke, prilikom razgovora sa kurirom.
Kvalitet isporuke zavisi isključivo od kurira koji isporuku vrši. Ukoliko niste zadovoljni kvalitetom usluge kurira, molimo Vas da nas obavestite o tome slanjem e-maila, ili SMS-a, kako bi preduzeli mere da usluga bude bolja.

POLITIKA PRIVATNOSTI

Poštovani kupci,

Za uspešno obavljanje online prodaje moramo da tražimo od Vas osnovne podatke.
Pod punom odgovornošću, garantujemo  da ćemo  Vaše podatke čuvati sa pažnjom dobrog privrednka, tako da se na bilo koji način neće i ne mogu zloupotrebiti.

Komentari

Kada posetioci ostave komentare, skupljamo podatke prikazane u obrascu za komentare kao i IP adresu posetioca.
Anonimizovani niz napravljen od adrese e-pošte može biti dostavljen usluzi Gravatar da bi se videlo da li je koristite. Politika privatnosti usluge Gravatar je dostupna ovde: https://automattic.com/privacy/.
Nakon odobrenja vašeg komentara, vaša slika profila je vidljiva javnosti pored vašeg komentara.

Kolačići

Ukoliko ostavite komentar na našem sajtu, možete se izuzeti od snimanja svog imena, adrese e-pošte i veb mesta u kolačićima. Oni su zbog vaše udobnosti tako da ne morate da ponovo popunjavate svoje detalje kada ostavite drugi komentar. Ovi kolačići traju godinu dana.

Ukoliko posetite našu stranicu za prijavljivanje, postavićemo privremeni kolačić za određivanje da li vaš pregledač veba prihvata kolačiće. Ovaj kolačić ne sadrži lične podatke i odbacuje se nakon vašeg zatvaranja pregledača veba.

Kada se prijavite, takođe ćemo postaviti nekoliko kolačića da bismo sačuvali vaše informacije o prijavljivanju i izboru prikaza ekrana. Kolačići prijavljivanja traju dva dana, a kolačići mogućnosti ekrana traju godinu dana. Ukoliko izaberete „Zapamti me“, vaša prijava će trajati dve sedmice. Ukoliko se odjavite sa svog naloga, kolačići prijavljivanja biće uklonjeni.

REKLAMACIJE

Vašu porudžbinu, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača možete otkazati bez naknade (izuzev neposrednih troškova povraćaja robe) i bez navođenja razloga u roku od 14 dana nakon preuzimanja proizvoda. Reklamacije na proizvode, mogu se podneti u slučaju kada je isporučeni proizvod neispravan, neodgovarajući ili isporuka nepotpuna.
U slučaju reklamacije, a u zavisnosti od Vašeg zahteva, proizvode ćemo zameniti ili ćemo Vam vratiti novac. U slučaju neodgovarajućeg proizvoda nadoknadu za troškove dostave snosi kupac, dok u slučaju neispravnog proizvoda ili nepotpune isporuke, troškove dostave snosi prodavac. Uz reklamiran proizvod, obavezno dostavite račun proizvoda, kopiju (dobijate ga uz proizvod).

Napomena:
– Ukoliko Van kurirska služba donese robu u oštećenom pakovanju, tako da sumnjate da je oštećen i sam proizvod, ne potpisujte prihvat proizvoda, dok zajedno sa kurirom ne utvrdite stanje proizvoda. U slučaju oštećenja proizvoda ili ne kompletne isporuke, tražite od kurira da napravi zapisnik o činjeničnom stanju, zajedno sa vama. Pošiljka će biti vraćena o našem trošku.
– Ne možemo prihvatiti naknadni povraćaj-zamenu korišćenih i oštećenih proizvoda, nastalih višom silom ili neadekvatnom upotrebom-održavanjem.
Shodno predhodno navedenom članu Zakona o zaštiti potrošača, prodavac je u obavezi da u roku od 8 dana od dana podnošenja reklamacije odgovori na istu, a u roku od 15 dana reši reklamaciju.
U praksi, kvalitetom proizvoda i pakovanja trudimo se da reklamacija nemamo. Ukoliko je bude rešićemo je najbrže moguće, odnosno brže od zakonskog roka.
Predlažemo da reklamaciju prvo izvršite pismeno, putem maila na adresu: divgroup021@gmail.com, sa naznakom REKLAMACIJA, ili pozivom na broj telefona sa računa.