Skip to content

Reklamacije

Vašu porudžbinu, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača možete otkazati bez naknade (izuzev neposrednih troškova povraćaja robe) i bez navođenja razloga u roku od 14 dana nakon preuzimanja proizvoda. Reklamacije na proizvode, mogu se podneti u slučaju kada je isporučeni proizvod neispravan, neodgovarajući ili isporuka nepotpuna.
U slučaju reklamacije, a u zavisnosti od Vašeg zahteva, proizvode ćemo zameniti ili ćemo Vam vratiti novac. U slučaju neodgovarajućeg proizvoda nadoknadu za troškove dostave snosi kupac, dok u slučaju neispravnog proizvoda ili nepotpune isporuke, troškove dostave snosi prodavac. Uz reklamiran proizvod, obavezno dostavite račun proizvoda, kopiju (dobijate ga uz proizvod).

Napomena:
– Ukoliko Van kurirska služba donese robu u oštećenom pakovanju, tako da sumnjate da je oštećen i sam proizvod, ne potpisujte prihvat proizvoda, dok zajedno sa kurirom ne utvrdite stanje proizvoda. U slučaju oštećenja proizvoda ili ne kompletne isporuke, tražite od kurira da napravi zapisnik o činjeničnom stanju, zajedno sa vama. Pošiljka će biti vraćena o našem trošku.
– Ne možemo prihvatiti naknadni povraćaj-zamenu korišćenih i oštećenih proizvoda, nastalih višom silom ili neadekvatnom upotrebom-održavanjem.
Shodno predhodno navedenom članu Zakona o zaštiti potrošača, prodavac je u obavezi da u roku od 8 dana od dana podnošenja reklamacije odgovori na istu, a u roku od 15 dana reši reklamaciju.
U praksi, kvalitetom proizvoda i pakovanja trudimo se da reklamacija nemamo. Ukoliko je bude rešićemo je najbrže moguće, odnosno brže od zakonskog roka.
Predlažemo da reklamaciju prvo izvršite pismeno, putem maila na adresu: divgroup021@gmail.com, sa naznakom REKLAMACIJA, ili pozivom na broj telefona sa računa.